ח"כ סעדה: "זו שעת המבחן; אם ניכשל שוב זה נגמר"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ סעדה: "זו שעת המבחן; אם ניכשל שוב זה נגמר"

    ח"כ משה סעדה במהדורה המרכזית: "כעת זה קרב על התודעה. האם הימין נכנע לאיומים או שיש לו מצפן ערכי. זו שעת המבחן של הימין אחרי שכבר כשלנו. יש לנו רגע האמת נוסף. אם ניכשל אין לנו מה להמשיך"

    צילום: Erik Marmor/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החקיקה המשפטית: ח"כ משה סעדה (הליכוד), שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ותקף: "כל השיח בתקשורת הוא תבהלה. היועמ"שית מובילה את זה. היום היא דיברה על חסינות לממשלה בגלל עילת הסבירות".

    לדבריו: "כעת זה קרב על התודעה. האם הימין נכנע לאיומים או שיש לו מצפן ערכי. זו שעת המבחן של הימין אחרי שכבר כשלנו. יש לנו רגע האמת נוסף. אם ניכשל אין לנו מה להמשיך".

    על המגעים לפשרה: "יש כל מיני שיחות. הצד השני דוחה על הסף. אין להם מחלוקת על עילת הסבירות. זה מחזה אבסורד. אין בכלל מחלוקת בתוך המשכן, אבל בציבור יוצרים תבהלה כאילו יש כאן דיקטטורה. החוק הזה מאזן בין הרשויות. הם רוצים מהלך כולל על כל החוקים ואני לא רואה לזה היתכנות".

    סעדה הוסיף: "אם היה על מה לדבר איתם, אז הייתה היתכנות לפשרה. אבל הם בפוזיציה. לא מעניין אותם כלום. אני חושב שהמחאה מפעילה אותם".

    על האכיפה: "המשטרה פועלת ועוצרת אנשים אבל הבעייתיות היא עם היועמ"שית שעושה אכיפה בררנית. אנשים נפגעו מהאירוע הזה. אמרתי לה זו אחריות שלך, את לא אוכפת את החוק".



    0 תגובות